Vandaag lekker naar het strand van Megan's Bay - Reisverslag uit Charlotte Amalie, Amerikaanse maagdeneilanden van Patricia Bos - WaarBenJij.nu Vandaag lekker naar het strand van Megan's Bay - Reisverslag uit Charlotte Amalie, Amerikaanse maagdeneilanden van Patricia Bos - WaarBenJij.nu

Vandaag lekker naar het strand van Megan's Bay

Blijf op de hoogte en volg Patricia

21 November 2012 | Amerikaanse maagdeneilanden, Charlotte Amalie

Lieve vrienden en familie, we hebben het ontzettend naar ons zin. Gisteren hebben we genoten van St. Maarten. We zijn eerst naar de Franse kant geweest en vervolgens hebben we in Philipsburg rond gekeken. Het strand van Orient Beach was echt top en hebben hier heerlijk geluncht. Vervolgens hebben we nog een een beetje geshopped in Philipsburg en zijn we daarna terug aan boord gegaan. We hebben net lekker ontbeten en gaan straks St. Thomas verkennen. We hadden ons zinnen gezet op een snorkeltour, maar hier was helaas geen plaats meer voor. Maar we hebben van onze ober Jonathan vernomen dat de crew altijd naar Megan’s bay gaat en dat dat één van de mooiste stranden is. We houden jullie op de hoogte…