Alweer thuis na een heerlijke cruise! - Reisverslag uit Velserbroek, Nederland van Patricia Bos - WaarBenJij.nu Alweer thuis na een heerlijke cruise! - Reisverslag uit Velserbroek, Nederland van Patricia Bos - WaarBenJij.nu

Alweer thuis na een heerlijke cruise!

Door: Patricia Bos

Blijf op de hoogte en volg Patricia

27 November 2012 | Nederland, Velserbroek

Lieve allemaal,

We hebben jullie de laatste dagen van onze cruise een beetje verwaarloosd… We zijn inmiddels alweer thuis (Joost, nogmaals bedankt dat je ons wilde ophalen vanaf Schiphol!) en hebben velen van jullie al verteld over onze ervaringen, maar willen onze waarbenjij.nu natuurlijk nog wel even compleet maken!

Na een heerlijke dag op St. Thomas (Megan’s Bay bleek inderdaad een hele goede tip te zijn!) ging ons schip alweer verder, richting de Bahama’s. Op donderdag zaten we weer een volledige dag op zee, heerlijk vinden we dat. Ik had eigenlijk verwacht dat ik me op zo’n zeedag zou kunnen gaan vervelen, maar dat is bijna onmogelijk op dit schip. ’s Ochtends hebben we na het ontbijt een zonnebedje opgezocht, we konden gelukkig nog een goede plek bemachtigen. Uiteraard moesten alle glijbanen nogmaals worden uitgeprobeerd! Mijn man wilde natuurlijk ook nog even de klimwand op, dat is aan mij niet besteed hoor… ’s Avonds kregen we ineens enorm trek in Aziatisch, gelukkig konden we (na even wachten) nog een plaatsje krijgen in het Teppanyaki restaurant. Hier heerlijk gegeten en vervolgens nog een cocktailtje in de bar. Op naar de Bahama’s…

Op vrijdag meerden we aan in Nassau, wat een paradijsje zeg! Hier hadden we ook geen excursie geboekt, omdat we hoorden dat je ook zelf makkelijk je weg vindt. Van tevoren hadden we al wat informatie opgezocht en zagen dat we zeker het Atlantis Hotel even van dichtbij moesten gaan bekijken. Vervolgens een taxi genomen naar Rawson Square, erg leuk die gekleurde gebouwen daar! Nog even een uurtje heerlijk in de zon op een terras gezeten, hierna moesten we alweer terug naar ons schip… De laatste avond was alweer aangebroken, wat is het allemaal snel gegaan! Om onze vakantie goed af te sluiten hebben we nog een keer een specialiteitenrestaurant gereserveerd, het werd Italiaans deze keer. Nog even wat souvenirtjes gekocht aan boord en geprobeerd onze vakantie terug te verdienen in het casino, maar helaas…

Na aankomst in Miami op zaterdag hebben we na het ontbijt op ons gemak een taxi naar de luchthaven genomen. Onze vlucht richting Amsterdam was gelukkig niet vertraagd en de bagage ging in een keer door naar Schiphol, dus ideaal! Helaas is aan onze prachtige cruise alweer een eind gekomen, nou we zijn verslaafd hoor! Aan boord zagen we dat dit schip in de zomer in de Middellandse Zee vaart, dus wie weet komen we hier nog wel eens terug! We weten nu in elk geval eindelijk de weg aan boord… Sowieso gaan we ons snel weer oriënteren op een nieuwe cruise, ik wil nu wel graag eens richting de Griekse Eilanden, maar velen zeggen ook dat cruises in de buurt van Vietnam en Thailand zo mooi zijn… binnenkort maar even op wat cruise-websites kijken dus.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om onze eerste cruise-ervaringen te lezen, we kunnen het iedereen aanraden!